:. باغ مهتاب .:

به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم :: شمایل تو بدیدم نه عقل ماند و نه هوشم

:. باغ مهتاب .:

به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم :: شمایل تو بدیدم نه عقل ماند و نه هوشم

حمام تاریخی !

فک می کردم شستن بچه کوچیک همچین زیاد سخت نباشه . یعنی سه سوته می گیریش زیر دوش و یه دست شامپو و یه لیف سر تا پائی و دیگه تموم ولی قضیه وخیم تر از این حرفا بود . با اصرار و درخواست زیاد ، خانومو راضی کردیم که این سری من بچه رو بشورم . البته تجربه خوبی بود ولی من دیگه گه بخورم از این به بعد بچه ببرم حموم . من زودتر برا گرم کردن حموم رفتم . حمومو کردم عینهو سونا ، همچین گرمو مه گرفته ،‌ بعد یه بادی تو غب غب انداختمو با صدای کوچولوم یه ته صدا اومدمو گفتم " بیارش تو بچه رو " که فک کنم یه مقداری از گچ های سقف حموم دچار ریزش شد . اونم لخت و عور انداختش تو بغلمو بعد از کلی توصیه های ایمنی زد به چاک . ( تو دلم گفتم بابا من که از پس همه کاری بر میام دیگه شستن این طفلی برام زنگ تفریحه ) در حال سوت زدن بچه رو سر دس گرفته بودمش که یه وخ لیز نخوره ، نگو وقتی که آب بهش پاشوندم شده بود عین قورباغه ها و همچین لیزو در رفتنی . بچه هم که مث خودم عاشق آب و ورپاشه . همچین نرسیده رید به هیکلمونو دست و بالمونو شاشی کرد منم نه این که پدر مهربونی هستم گفتم الای قربونت برم اشکالی نداره و خلاصه به همدیگه بد جور اخت شدیم به طوری که اصلا باور نمی کرد که من با شورت اینقدر مهربون شده باشم ! خیلی با ملاحظه نشوندمش میون دو تا پاهامو با آرامش مشغولش شدم تا اولین کاسه آبو ریختم سرش یهو جیغش رف به هوا و حمومو گذاش رو سرش . صدای نکره اش نزدیک بود دیوار صوتی رو بشکونه به خودم گفتم خاک عالم تو سرت چرا آب داغو ریختی سر بچه ، همچین داشت ونگ می زد که دلم تا ته براش سوخت ، بعد از کلی ادا اطوار ساکت شد حالا اینور مادرش از پشت می خواست در و بشکونه و بیاد تو . گفتم بابا چیزی نشده شورتم خشتکش سوراخ بود بچه دید ترسید !! ‌زنم که مثل شیر ماده عصبانی شده بود با کلی غر غر و لیچار رفت پی کارش . خدا رحم کرد به هر دومون . بهش گفتم بابا جون مرد که نباس اینقد ناناز دودو باشه که . ولی خدائیش پوست بدنش شده بود عینهو لبو . وقتی که خوب سرشو شامپو زدم خیلی آروم آب ریختم سرش مثل این که خوشش اومده باشه . بچه ام مث خودم صبوره . الای قربونش بره بابا . الان که دارم اینا رو می نویسم هم دلم داره براش می سوزه هم داره غنج می ره . حالا موضوع همینجا تموم نشد بعد از این که بدنشو لیف و صابون زدم رفتم که آب و بریزم رو بدنش خودشو پرت کرد عقب و پاش رف تو چاه فاضلاب . ای خدا چه بد شانسم من . حالا مگه بیرون می یاد . هر چی فحش بود به آبا و اجدادم دادم . ور وری می زد که نگو و نپرس . پاش چون لیز شده بود رفته بود ته . گفتم چیکار کنم به کلم رسید که باید آب سرد بریزم رو پاش که انقباظ بشه و بکشه بیرون . همین کارو کردم افاقه نکرد . اینم مثل ضبط صوت هی ورورشو برام تکرار میکرد . حالا این به کنار زنم هم پشت در داشت جیغ و فریاد می کشید که بابا نمی خواد بشوریش بیارش بیرون . منم می گفتم که ای بابا کف رفته تو چشاش الان خوب می شه . حالا گیر داده بود که درو باز کن بیام تو . منم که نمی تونستم اینو ول کنم مونده بودم که چیکار کنم . ای خدا . بد جوری گیر کرده بودم . این سوسکا هم مدام جلو چشام چپ و راست رژه می رفتنو و بهم شکلک در می آوردن گفتم مگه دستم بهتون نرسه ، می دونم باهاتون چیکار کونم . منم همچین آمپر چسبونده بودم که حد نداش . همه شامپو کاپوسو خالی کردم رو پاش شامپوئی که 6 چوب بالاش پول رفته بود . فک کنم از لیزیش بود که باعث شد پا بچه بیاد بیرون . نفس راحتی از ته دل کشیدم که از خوش حالی گریه کردنای بچه رو احساس نمی کردم که دیدم شیشه در حموم ریخ پائین . زنم هراسون کلشو تو کرد و گفت داری چیکار می کنی تو که بچه رو کشتی . تو داری بچه رو می شوری یا داری زجرش می دی . گفتم بابا جون تموم شد یه کم کف رفته بود تو چشاش و با فوت آوردمش بیرون . همین ! حالا قوطی خالی شامپو یه ور افتاده و سنگ پا هم تو وان و کف حموم پر از خرده شیشه و لیف بچه رو دوش آویزون . خشتکه شورت منم که نگو شده بود دروازه قزوین ! منم گیج و منگ . بچه رو ازم قاپید و زیر دوش گرفتشو پیچوند دور پتوشو یه لگدی همچین محکم زد تو زمبمو رف بیرون . ( نگفته بودم که زنم ماشاالله هیکلیه و قهرمان وزنه برداری استانه . وقتی که عصبیه من کم می رم دم پرش که یه وخ ناکارمون نکنه ) ولی خدا حسابی رحممون کرد . تا چند هفته بعد تا بچه رو می بردم دم در حموم یهو جیغش در می اومد . اصن به ما نیومده که بچه رو ببریم حموم ، همون بس که از پس خودمون بر بیایمو زنمون !!

نظرات 27 + ارسال نظر
ذهن پوچ سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://sange-sabur.blogsky.com

جالب بود
یاشا......

حدیث سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.shekayatnameh.blogsky.com/

سلام ستاره سهیل. توجه کردی من همیشه اگه اولین نفر نباشم٬ دومین یا سومین نفر هستم که پست هات رو می خونم. این یعنی اینکه مرتب بهت سر می زنم. چرا اینقدر دیر به دیر ظهور می کنی؟!!!چکاره ای؟ نماینده سازمان ملل؟!!!
بله جناب ٬بچه رو حموم بده تا متوجه بشی چرا بهشت زیر پای مادراست.!!!!مراقب خودت باش وهمسرت وامید کوچولو.

خاله خودمی دیگه .
من تو انرژی اتمی هستم . واسه همین سرم شولوغه .
ممنون از این که بهم سر زدی .

سبوی شکسته سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ http://sabooyeshekaste.blogfa.com

سلام
خیلی شانس آوردین این بچه هنوز زبون وا نکرده ها٬ والا با این تفاسیر معلوم نبود مامانش چه بلایی سرت می آورد.
می گم خوبه به شیشه شکستن اکتفا شد و دیوار خراب نشد

اره بابا خدا خیلی به همه رحم کرد . الته اگه زبون هم داشت فک کنم با این کارم زبونش بند می آمد .

نرجس چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ http://narjess.persianblog.ir

یعنی خدایی آی خندیدم ها
خدا خیرت بده برادر من بلد نیستی چرا بچه بدبخت و زجرکش می کنی!!!؟

ترفند های جالب کامپیوتری پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ http://usefultips.blogsky.com

سلام یه تشکر از شما هم تو وبلاگم کردم ولی شما هنوز یه کار نکردی اول یه نیگاه به لینک دوستانت بنداز لینک منو اونجا پیدا کن

فائقه پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام داش بابا ایول یلی باحال بود کفم برید.ممنون که به آبجیت سر زدی بازم بیا خرکیفم کن

مهدیس پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ

بابل بوی شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام
پارسال دوست اسال هیچی
مرسی از حضور پور شورشما
اینآدمی خموم که سهل از دست شویی هم خاطره داره

علیرضا یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ http://malikhulia.blogsky.com/

سلام
طنز ملایم و قشنگی توی نوشته هات هست.
موفق باشی

محمد سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.shanc.blogsky.com

سلام
دمت گرم که سر زدی.
داستانت قشنگ بود. بازم ایول.
بای

شاسوسا سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ب.ظ http://posht-daryaha.blogfa.com

سلام جالب و جزاب مینویسی
به منم سر بزن خوشهال میشم

کاوه - روزمرگی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ب.ظ

اینجوریاس دیگه . اره ؟؟

بی خبر . حاجی حاجی مکه ؟

باشه . نوبت ما هم میشه .

خدا خیرت بده خاطرات حموم و برامون زنده کردی برادر.

اخه ما بعد از اینکه رگ امیر کبیر و تو حموم زدن دیگه از ترسمون حموم نرفتیم .

پایدار باشی برادر

کاظم یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
بعضی از آدم ها بهتره محبت نکنن
بچه رو کشته

شرمنده !!!

سبوی شکسته دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ http://sabooyeshekaste.blogfa.com

سلام
مرسی که بهم سر زدین
من از شما نظری راجع به اون پست - منتظر نظرهای زیباتون هستم - نداشتم که.
نظر داده بودین؟

محمد چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.shanc.blogsky.com

سلام
دمت گرم که سر میزنی.
بازم بیا
ایول
فعلا

فائقه جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام داداشی بیا پیشم آپ کردم

سبوی شکسته چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ http://sabooyeshekaste.blogfa.com

ای بابا عجب حموم طولانی شد.
بیاین بیرون دیگه٬ نکنه می خواین سال تحویلم اون تو باشین؟!!!!

فائقه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام داداش بی وفا
عیدت مبارک
بابا چرا آپ نمی کنی.وقت کردی یه سر پیش من هم بیا

ملودی عشق جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://just-melody.blogsky.com/

سال خوبی را همراه با موفقیت و شادی روز افزون برات آرزو می کنم

امیدوارم به همه ی آرزو ها و هدف هات برسی



با بهترین آرزو ها

ملودی

رضا جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ http://d0o0osetdaram.persianblog.ir/

سلام شمایل جونم .
سال نو مبارک

|---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|-------آپم-زود بیا-----|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------|

فائقه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام من آپم وقت کردی بیا پیشم.
................ ? §? §?§?
.......... ? §? .............? §?
.........? §? ................ ? §? ...................? §? §? §?
....... ? §?.......................? §?.......... ? §? .............? §?
....... ? §?..........................? §? .... ? §? ...................? §?
....... ? §? ..........................? §?? §? .........................? §?
........ ? §?..............................? §? ..............................? §?
......... ? §? ................................................................? §?
........... ? §? ..............................................................? §?
............. ? §? ............تقدیم به تو که بهترینی................? §?
............... ? §? .......................................................? § ?
................. ? §? ....www.Faegheh.Blogsky.com.........? §?
................... ? §? ...............................................? §?
..................... ? §? .........................................? § ?
........................? §? ....................................? §?
......................... ? §? ..............................? §?
.............................. ? §? ......................? §?
.................................. ? §? .............. ? §?
..................................... ? §? .........? §?
........................................ ? §?..? §?
...............................................? ?§

کاظم چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام داداش
سال نو مبارک
آپ نمی کنی ؟
منتظر آپ جدیدتم

نرجس سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ق.ظ

شما هنوز تو حمامید!!!!!!!!!

کاظم سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام دوست عزیز لطفا به وبلاگ من سر بزنید و حتما ثبت امضا در لینک نوشته شده انجام بدید .

و به همه دوستانتون هم بگید.
خیلی ممنون

جواد چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ http://tebyab.blogsky.com/

دوست عزیز سلام:
وبلاگ جالبی داری، می خواستم بگم اگه با تبادل لینک موافقی یه سری به وب من هم بزنی وخبربدی تا با هم تبادل لینک داشته باشیم.
باتشکر

فائقه پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام خوبی داداشی ممنون که اومدی
ببخشید دیر اومدم ولی بالا خره اومدم موفق باشی
___________00_____________________7_______________
________0000_____________________777______________
______0000_______________________77777____________
____00000_____________________7777777_____________
___00000______________________777777777___________
__000000____________77777777777777777777777777777_
_0000000______________7777777777777777777777777___
_0000000_________________777777777777777777_______
_0000__00_________________77777777777777777_______
_0000__00000000__________777777777_777777777______
_000000000000___________7777777_______7777777_____
__0000000000___________77777_____________77777____
___0000_000000________777___________________777___
____00000_______0____________0000_________________
______000000__00000______000000___________________
________000000000000000000000_____________________
___________000000000000000________________________

یاسمن یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

واقعا حموم کردن بچه سخته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد