:. باغ مهتاب .:

به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم :: شمایل تو بدیدم نه عقل ماند و نه هوشم

:. باغ مهتاب .:

به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم :: شمایل تو بدیدم نه عقل ماند و نه هوشم

استخر

یک بلیط نیم بها با هزار درخواست و تمنا از آبجی کوچیکه گرفتیم که قراره به جاش دور دنیا رو  بگردونیمش . قضیه بیلیطا اینه که از طرف دبیرستان به شاگرد اولای مدرسه می دادن که چند تائیش هم نصیب آبجی ما شد . رفتیم استخر خصوصیه دانشگاه علوم پزشکی ،‌ خدائیش خیلی تمیس و دل چسبونه ساخته بودنش . کلی هم دلفین و ماهی به دیواراش چسبونده بودن . خیلی خوشکل بود . خدائیش کلی حالیدم . نمردیمو یه بار اعیونی حال کردیم . فکرشو بکن این یارو که داره مث بچه ها پاهاشو تو آب تکون می ده و آبا رو داره به من ورپاش می کنه دکتر مغز و اعصابه . تو رو خدا نیگاش کن همچین دماغ بند چسبونده و عینک زده مث این که داره تو دریای مدیترانه شنا می کنه . البته منم همچین مادرزادی قورباغه به دنیا نیومدم که مث چی شنا کنم . تو رو خدا ببین این یارو خجالت نمی کشه با این هیکلش رفته تو عمق 20 سانتی داره آب بازی می کنه . وه وه اینا چقد سوسول بازی در می یارن . اصلا به ما نیومده مث ادم سرمونو بندازیم پائینو شنای پروانه ای مونو اجرا کنیم . ( هر کی ندونه فک می کنه ما برا خودمون قهرمان شنای المپیکیم  ) خیلی دوس داشتم می رفتم رو اون تخته شیرجه و می پریدم تو عمق 5 متری . چه حالی می داد . ولی خدائیش من از اول تا حالا با عمق بیشتر از 2 متر میونمون شکرآبه . اِ اِ اِ اِ نیگا کن ! ببین کی اومده ؟ حاج آقا محلمون . چه کونی داره ماشالله ! بزنم به تخته . چه بدنی ؟! سیفید بولوری . خداوکیلی این اگه می نداخ می رف تو استخر خواهرا عمرن کسی می فهمید . چه سینه خوش تراشی و سیقل داده شده ای . عجب خریه نمی فهمه که من دارم از زیر آب می پامش . فک می کنه اینجا کسی نمی شناسدش . کور خوندی حاج آقا . عجب شورتی هم پا کرده . آدم هوسش می شه برا ثواب هم که شده یه دور به کونش بکشه ببینه چه جوریاس . تو خط حاجی بودم که یهو یکی از پشت نامردی کرد و منو انداخ تو 3 متری . رفتم که فُشو بکشم . نمی تونستم . مدام این آب کوفتی با تموم املاح مجازش فرت می رفت تو دهنم و تا بیخ گلومو می سوزوند . مث این که عوضی ها تو آب وایتکس ریخته بودن . مث موجی ها داشتم دست و پا می زدم . کره خر مث گاو می خندید . خودمو با یه زاجراتی کشوندم کنار استخر. خوب شد اشهدمو بلت بودم وگرنه کافر از دنیا می رفتم . یه نیگاهِ معنی داری بهش کردمو گفتم خاک تو سرت تو نمی خوای آدم شی . هی می خندید و می گفت تو هنوز مونده بزرگ شی . پسر خالم بود . نمی دونم کی این گاگولو راش داده بود تو . ازش پرسیدم این ورا ؟ گفت کجای کاری من تو عرض هفته هَش روزشو اینجام . خدا سایه بسیجو از سرمون کم نکنه .  کم مونده بلیط رفت و برگشت اِوِِِِرِستو هم برامون نیم بها کنه . بهش گفتم خاک بر سر خائنت کنن . هر چیزی که برات نیم بهاش کنن می ری . خدا رو شکر کن که توالتای شهر بیلیطی نیس . برو آدم شو . تو این گیر و ویرا بودیم که فرماندار محترم با اون مایوی مثلا اسلامیش که تا روی زانوش اومده بود شرف یاب شد . مث جوجه ،‌لاغر مردنی بود . بنده خدا حتما نون گیرش نمی یاد تو فرمانداری بخوره ! از کون مون هم خبری نبود .  موهاش مث گنجیشکا سیخ سیخی شده بود . بنده خدا به  آب کلر زده و توش شاشیده ، حساسیت داشت . ( مث خودم ) . خرامان خرامان رفت به سوی سونا خشک . چقد من خوش شانس بودم امروز که تونستم این چهره های نورانی رو اونم توی این مکان روحانی زیارت کنم . موقع رفتن با شامپو پسر خالم سرمو شستم . اصلا فک نمی کردم اینجور جاها هم دزد مُزد باشه . رو هم رفته خوب بود . کلی حال کردیم . باید تو فکر یه بیلیط نیم بها باشم . برم دوباره سراغ آبجی کوچیکه . ایشالله چار پَن سال دیگه پسرمو هم با خودم می یارم اینجا کلی چیز میز ببینه چشو گوشش وا شه .

نظرات 13 + ارسال نظر
مجذوب پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ق.ظ http://baghemahtab.blogfa.com

سلام دوست خوبم . از این که می بینم داری خیلی ماهرانه جلو می ری خوش حالم . به کارت ادامه بده و همچنان تلاشت رو بکن . دوست دارم بیشتر ازت بدونم .
همیشه با ایمان و امیدوار باش .
باغ مهتاب

ما دربست چاکرتیم و محتاج به راهنمائی های شما

سکوت شبانه پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ب.ظ http://sokot-e-shabane.blogsky.com/

اره خدای تو اون مکان روحانی با اون ادمای روحانی ترعجب فضائلی بردید شما (حالا تو ماه رمضونی اونجا چیکار میکردی )
راستی خواهرتون تا چهار - پنج سال دیگه باید شاگرد اول دانشگاشون بمونه تا شما بتونید با اقا پسرتون(که سلام منو خیلی بهش برسونید )دوباره بخواید اونجا برگردید

شاد باشی
س ا ج د

این موضوع مربوط به مدت ها قبل می شه .
در مورد تهیه بیلیط بهتره بگم که بنده اصفهانی نیستم که بمونم دعاخون . منتظر برا شاگرد اول شدن خواهرم .
ممنون از لطفت عزیزم .

بوسه پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ و با احساس بود
واقعا لذت بردم از لحن نوشتنت
موفق باشی گلم
بای

مرسی بوسه جون . می بوسمت

مهدی پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.diarymaryam.blogsky.com

سلام عزیزم
خسته نباشی
خیلی جالب بود
استخر بهت خوش گذشته دیگه هااااا
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی
فعلا

کاظم پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ http://dave-hm.blogsky.com

سلام
خوب بود
فقط من حس میکنم شما با ادبیات نوشتاریتون کمی دارین خودتونون رو پنهان می کنین
و حس می کنم که خیلی آدم احساساتی ، با معرفت ، باشعور و دلسوز هستید
چه پاچه خوارم من
باور کنید اینا برداشت من بود
چه درست چه غلط

ولی امیدوارم موفق باشی
پسر تو ببوس

فائقه جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام خوبی
معنی اسم من پیروز و برتره.وقت کردی بهم بازم سر بزن.وبلاگتم عالیه.با تبادل لینک موافقی؟

شهلا شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ http://majhoolat.blogsky.com/

وبلاگ خوشگلی دارید

کاظم شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
من یه عذر خواهی بدهکارم

راستش حس کردم یه مقدار شبیهیم ( چه عجولم )

خوب حالت چطوره ؟
امیدوارم که خوب و سلامت باشی
و خندان

این وبلاگ اصلی من
قبلی خاص

باز هم سر می زنم بهت

عسل رز شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ http://asaleroz.blogsky.com

مرسی از حضور گرمت
شنا یکی از ورزشهای مفرح ونشاط اور است منهم خیلی طرف دارش هستم .انشاءشما فو ق العاده است
خوشحال می شوم باز هم به من سر بزنید

عسل رز شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ب.ظ http://asaleroz.blogsky.com

عزیزم اگر وقت کردی یکسر به من بزن

سکوت شبانه شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ب.ظ http://sokot-e-shabane.blogsky.com/

امروز صبح می خواستم دامنی از گل سرخ برایت بیاورم

اما آنقدر گل به دامن ریختم که گره دامن تاب نیاورد و گسست

گره دامن گسست و گلها به همراه باد به پرواز آمدند

و همه در دامن دریا ریختند
....
سلام
دوباره آپیدی خبرم کن ..

شاد باشی
س ا ج د

غریبه تک شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام ممنون که به ما سر زدی
خوشحال می شم بازم از این کارا بکنی
اگه می شه یه کم مارو راهنمایی کنید
خوشحال می شم با شما دوست باشم براما افتخاره
منتظرتون می مونم
موفق باشی

پریسا در دریای خوشبختی یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ق.ظ http://parvanehparisa.persianblog.ir

......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد