:. باغ مهتاب .:

به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم :: شمایل تو بدیدم نه عقل ماند و نه هوشم

:. باغ مهتاب .:

به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم :: شمایل تو بدیدم نه عقل ماند و نه هوشم

تولد

 

چند روزی می شه که بچه مون به دنیا اومده . یه پسر خوشکل . پدرسوخته بد جوری مهرش رفته تو دلم . انگار چند سالی می شه که تو دلمه . اسمشو گذاشتم امید . نمی دونی چقدر با اسمش حال می کنم . اخه این اسمیه که خودم انتخاب کردم زنم می گفت بزار آرتین ولی چون خرج سزارینشو من دادم ( بنده خدا مث چی از طبیعی زائیدن وحشت داشت ) و یه جورائی می خواست قدرشناسی کنه  گفت که با این اسم موافقه . خلاصه یه بامبولی داشتیم سر اسم گذاشتن روی این فسقلی . بابام که جفت پاشو کرده بود تو یه کفشو می گف بزارین عباس . منم می گفتم که بابا عباس کیلو چنده ول کن تو رو خدا . تو بازار که می ری تا یکی داد می زنه عباس ، می بینی 60 نفر برگشتن نگاش می کنن . ننه بزرگش هم که مامان بنده باشه این وسط بی کار نبود و از خودش اسم بیرون می داد که کلید کرده بود رو اسم محمد مهدی و جالب اینجا بود که هر کی با همون اسمی که دوس داشت بچه رو صدا می کرد . خلاصه انگار نه انگار که این توله سگ ننه بابائی هم داره . کسای دیگه توی این 9 ماه کونشون و شیکمشون پاره شده حالا عشقشو دیگرون ببرن . خوبه والا . خلاصه سرتونو درد نیارم . همه چی به خوبی و خوشی تموم شد رفت پی کارشو یه نون خور به جمع گشنه های این دنیای دون اضافه شد .

نظرات 4 + ارسال نظر
منطق چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ http://mantegh3000.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگتان را مطالعه کردم
مطالب جالبی نوشتید
موفق باشید

فروغ جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:45 ق.ظ http://www.forogh-mohammad.blogfa.com

قلم خوبی داری.و وبلاگتون عالیه .خوشحال می شم به منم سر بزنید

خانم حلزون دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ http://niyaz5959.blogsky.com

ببخشید استاد یه سوال برای من پیش اومده .
البته جسارت نشه اما قرار بود خرج سزارین خانومتون رو کی بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
تعجب نکنید که اینقدر دیر نظر دادم چون این پس رو تازه امروز دیدم.

خب جریان این خرجه خیلی مفصله

حدیث پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.shekayatnameh.blogsky.com

سلام .

بهترین لحظه زندگت رو تجربه کردی. امیدوارم همه لحظه هات پر از شادی باشه.

خاله حدیث!

اوهوم .. همین طوره خاله جون !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد